2010/08/27

Resa

Gårdagen blev kaotisk här hemma då jag till min fasa upptäckte att jag hade fel namn i mitt pass, har ju ändrat namn sen giftemålet.
Det var till att åka till stora staden och fixa ett provisoriskt , villken tur att det finns vad hade man annars gjort????

Nu är väskorna nästan packade bara toaväskan kvar sen är vi redo.
Just nu sitter jag och fiddlar så jag kan få över till musik till min mp3 sen har vi ju givetvis med oss data högtalare så vi kan ha lite musik på rummet och dricka drinkar mmmm mys vi ska ha.

Har funderat o funderat om jag skulle ta med mig något virke men kom på att jag skulle låta bli ha en virkfri vecka , usch undra hur det ska gå kommer väl få abstinens......

Nej nu måste jag fortsätta med mitt, vi ses om en vecka och då ska jag dela med mig lite av min resa. Må gott här hemma.



Kram kram **

Inga kommentarer: