2009/04/28

Ikväll tänder vi ljus för älskade Pia.




Ikväll fick jag ett mycket sorgligt besked av min mycket goda vän S att allas våran underbara Pia fått somna in. Pia var en hund , border collie och den goaste tös man kunde tänkas ha. Hon var så kelig och älskade att bli klappad kommer ihåg när jag lärde känna S och M så kunde jag sitta och klappa Pia i en timme och hon bara njöt.


Jag vet hur ont det gör att förlora en hund, vi fick för 5 år sedan ta bort våran Ola då. När vi hade Ola och vi träffade S och M och deras hundar så var det Pia som Ola föll för, de var ett kärt par. Nu när vi har Uffe så var det samma sak där Pia var Uffes allt , där Pia var där var Uffe.


Men nu är Pia borta och det känns så tomt, hon var gammal , trött och var sjuk, men hon har varit med så länge klarat sig igenom så många turer men denna turen gick ej.

Vi kommer sakna dig Pia jätte mycket och jag undrar hur Uffe kommer reagera nu när vi träffar S och M nästa gång och inser att Pia är borta. Han må vara hund men Pia var hans kärlek.

Tänker på er S och M i eran sorg, finns alltid för er det vet ni.

Kram Malin*

Inga kommentarer: