2009/03/07

Äntligen färdig



Så nu har jag äntligen blivit färdig med mitt målarprojekt, det har tagit sin tid då sjukdomar
kommit emellan och lysten har trytit rejält.
Blev ganska nöjd, blev ingen bra bild och jag har inte piffat och gjort helt färdigt men ville visa bild nu när det var färdigt.

Tror att jag ska köpa en plastmatta från Rusta och lägga in där uppe senare vi får se vad mannen min oxå tycker.


Förra helgen var vi på Ikea och handlade en bokhylla som vi har satt som ett sideboard i vardagsrummet. Det blev bra och vi var väldigt nöjda men den var inte helt lätt att sätta ihop än om vi var många som hjälpte till.


Kasper & Uffe hjälper till, givetvis!

Resultatet blev bra ska förvara tidningar vilket jag har i massor älskar alla dessa tidningar!
I korgarna ska det förvaras lite allt möjligt djurensleksaker, ljus, filtar ja allt möjligt.


Visst blev det fint?


Nej , nu ska jag snart hoppa i säng , Uffe mår inte så bra ikväll vet inte riktigt vad det är men tänkte jag kunde gå och lägga mig och läsa så kommer han också till ro när han får nanna sängen.
( Han sover ju givetvis emellan mig och mannen och har sin egen kudde, hi, hi ,hi)
Imorgon kommer J & H hit på lite mat och fika , är så glad då dessa vänner från Ronneby ska flytta till Södra Sandby snart fått tag på ett radhus. Det ska bli så kul att börja umgås med dem igen kommit ifrån varandra lite när vi flyttade till Skåne men det ska vi ändra på nu.
Sov så gott alla vänner .
Många Kramar Malin*



2 kommentarer:

jenny sa...

åh vad bra det blev. är så fint med detta vita!! ska bli kul att få komma till er (rätt så snart i alla fall) och gå runt och titta.

kram, och hörs snart

Anonym sa...

Hej... det var ett tag sedan jag läste din blogg...Oh! vad fint du har målat om möblerna. Det är så fräsht och fint med vitt!
Vad kul att era gamla vänner kommer på närmre håll. Hoppas att ni får vara friska nu och att jobbet går bra.
Jag skall skicka dig bilder på vårt nyrenoverade kök idag.
Kram från damen på B-näs