2009/03/04

Leila



Det har tyvärr blivit lite glest med bloggande på ett tag, förlylningen har varit tuff samt att det finns så mycket annat som varit viktigare att lägga energi på.


Jag har börjat jobba igen och det känns oki mycket fina vår nyheter som kommer in på heminredningen nu inför våren och påsken.


Här hemma så har det varit fortsatt sjukstuga , mannen min blev nästa förkylnings offer men är ganska oki nu hemma en dag till sen jobb på fredag.


Varit lite inrednings ändringar här hemma lite nya grejer som flyttat in men jag ska se om jag honner fotografera i helgen och lägga ut det här, vi får se.


Ikväll har vi tittat på nya programmet på tv 4 + " Leila på landet" jag tyckte det var trevligt , men hon är ju min stora idol, like her mucho. Tack min kära vän J som ringde ikväll för att påminna mig att programmet var i kväll du är en riktig vän du, puss.

Kvällen till ära så tänkte jag baka en liten kaka , det blev "Kola snittar" från hennes bakbok

"A piece of cake" vilken är en bok jag tycker alla borde investera i, så många trevliga recept.

Hur kakorna smakade jo juvligt gott, knäckiga och frasiga mmmmmums.

Förvaras nu i en fin glas burk från Ikea.


Nej, nu ska jag snart sova jobb imorgon.


Kram kram


Malin*

Inga kommentarer: