2009/01/20

Spännande läsning



Jag som många andra längtar väl nu efter lite ljus, sol och värme våren är något som jag verkligen längtar efter.


Jag har så svårt för att ta för mig att göra saker men något som jag gillar att göra är läsa. Lånar böcker av bekanta hade några vänner som jag fick böcker av sen var vi och köpte ett gäng pocket böcker. Har precis läst en jätte bra bok som jag varmt rekommenderar om man vill ha lite spänning i sin läsning.


På tur ligger en kriminalroman "När du läser detta" av Giles Blunt hoppas den är bra.


Nej , nu ska jag läsa lite kram kram o godnatt.


Malin*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag funderar också på att läsa den.

jenny sa...

tycker den ser läskig ut. men det roligaste med detta inlägg är ändå din mans svar...skrattade så mycket när jag läste det. låter kanske lite knas, men meningen va rolig, och sen punkt. kort och tydlig :) hahaha

kram på dig fialotta