2009/01/15

Ljuvliga tulpan











Jag fullkomligt älskar tulpaner önskar ibland att vi kunde gifta om oss igen då skulle min brudbukett bara vara med tulpaner , ljuvligt


Imorgon kommer vår mkt goda vän S ut till oss och tar sina hundar med sig(Uffes kompisar).

De ska alla stanna över natten vi ska äta gott , titta på film , spela spel bara mysa och umgås .

Nu kallar snart sängen på mig ska lägga mig och titta i nya "Tove " tidningen en väldigt bra inrednings tidning för ett bra pris tycker jag 29 pix kan man ju slösa på sig.


Ha det bäst alla söta läsare.

Kram Malin*

1 kommentar:

jenny sa...

jag blie så lycklig när jag ser dessa blommor! ska köpa hem nu till helgen och ha i vårt "nya" vardagsrum. kommer bli så fint mot allt det vita:)
ha en mysig helg!

saknar dig kompis...puss