2009/01/27

Lite bilder

I helgen så har vi varit ute och handlat lite mat som man alltid behöver men vi tog oss även en runda till byggmarknaden för att kolla lite. Vi har nämlingen en lite renoverings ide som vi skulle kolla upp och den är utförlig nu ska bara de ekonomiska medlen till.
Vill skulle gärna vilja sätta vit panel i hall och trappa men vi får se jag tror vi kommer göra det men det får ligga på vänt lite så vi kan spara lite man vill ju inte bli bankrutt bara för att det ska vara fint, eller ;o)



Jag har innan köpt en hylla som jag tänkte måla och sätta i vardagsrummet men den godkändes inte av mannen min så i helgen köpte vi en annan. Det är faktiskt en fönsterhylla som var lite för lång men det sågade mannen till. Blev jätte nöjd med resultatet för det var så kalt i den hörnan innan nu känns den levande.

Nej , nu ska jag ladda upp lite bilder åt er att glotta på sen ska jag hoppa i säng. Måste vara pigg och utvilad imorgon ska till stan på ett möte samt hälsa på min bästa väns föräldrar, ska bli mysigt.
Godnatt och kramar på er!
Malin*




Tavlorna är motiv som jag själv har fotograferat.

Mannen min tyckte denna var fin så nu pryder den vårat köksbord.

1 kommentar:

jenny sa...

mmmm så fint det är!! tavlorna blev helt super, och tillsammans med lilla huset, perfekt. ha en mysig dag och lycka till på mötet.

kram!!