2008/12/08

Stentavla


Satt och tittade på Blocket som jag gör ibland bara för att kolla lite då jag hittade en intressant annons. Det var på en sten tavla från Ikea som jag ville köpa när den fanns i sortimentet men av nån anledning inte gjorde den var väl för dyr för mig då. I annonsen kostar den 200 kr vilket är billigt för en stor tavla tycker jag. Skickar iväg ett mail men tror inte på napp men det fick jag minsann. Vi var och tittade på den och den var i perfekt skick så nu pryder den våran vägg så fint.


Kram Malin*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dej och håller om dej och håller av dej. Jag älskar också tavlan med stenarna. Det var nog meningen att just du skulle hitta just den. Vet att du gillar hav och stenar...ni gifte er ju vid havet också..... Jag älskar också stenar som du kanske har sett?
Kram Malin från den gamla mannenmostern.