2008/12/10

Om jag fick en önskan



Då skulle jag vilja få tillbaka min ork och livslust det är min största önska. Just nu gör det ont i själen igen jätteont och jag tycks sova bort det mesta av tiden på dygnet om det så är natt eller det är dag. Jag vill så gärna vara glad och skratta och allt det där men det känns så på tvingat för tillfälligt och falskt. Jag drar mig undan nu det vet jag men det är inte med mening utan det är för att jag vill inte visa mig själv när jag har det så här, jag vill komma ur smärtan själv och det gör jag snart oxå behöver bara lite tid.
Känner så mycket för er alla, kram kram Malin*

2 kommentarer:

Anonym sa...

SÖTA GOA MALIN!! Blir så ledsen när du mår så dåligt. Önskar att jag kunde vara till hjälp på något litet vis... tycker SÅ MYCKET OM DIG!!!
Vi har just börjat måla och feja till det lite i vårt kök. Såg på din blogg hur fint du har gjort hos er.
KRAM PÅ DIN NAMNSDAG....TÄNKER PÅ DIG....Hälsa MANNEN

jenny sa...

kära älskade vän...du kommer tillbax när du orkar. finns för dig när du vill!!
puss o kram min skånetös

PS. blev så bra med nissarna och den fina tavlan...