2008/12/14

mums va gott



Idag har jag så äntligen fått tummarna loss och bakat saffransbullar. Har blivit lite trött på lussebullar så i år gjorde jag halva satsen med bara släta bullar med pärlsocker på och den andra med fyllning(smör, kanel, mandelmassa och råsocker).

Den sorten med fyllning fick jag tips från "Leilas jul" fast jag uteslöt romsmaken, inget vi gillar .


Annars har väl dagen varit oki , känna lite bättre nu besöket på Arbetsförmedlingen gick ganska bra, verkade vara en trevlig kvinna jag träffade. Vi får se vad som händer nu har vi ialla fall träffats och jag skulle få ett nytt möte med henne i slutet av januari. Det tar tid men som tidigare sagt så länge det går åt rätt håll.


Nu ska jag nanna kudden , imorgon ska vi till våra goda vänner S & M i Marieholm och där bjuds det på middag. Till fika blir det mina bullar har lovat att ta med mig några, man ska ju dela med sig av livets godheter :o)


Kram kram Malin*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm, det var faktiskt goda bullar.

Anonym sa...

Hej Malin! Vilken härlig julstämning du har fått till här på bloggen! Supermysigt! Och bullarna ser hur goda ut som helst! Kramar från Elin (hälsa kusinen min)

Anonym sa...

Mums, jättegoda var dom.
Tack för fikan.
Kram C

jenny sa...

det ser gott ut, hoppas ni gillar mina specialare oxå..:) lääängtar tills ni kommer hit och julmyser med oss KRAM!!