2008/11/04

Saknar


Uffe är som sagt våran lilla "bebis" och nu när han är
borta på semester i Kalmartrakten hos svärföräldrarna
är det så tomt här hemma. Katten han är ju som katter oftast
de sover mest, tvättar sig, äter och sover igen ialla fall om man är 8 år.

På semestern får man hjäpa till att rävs löv i trädgården
men det tycker bara Uffe är kul, då får man ju vara ute, jippi!
Efter att jobbat i trädgården då ligger det på sin plats
att få vila upp sig en liten stund inför nästa aktivitet.

Uffe och svärmor de är så duktiga på att maila hem.
Det kommer nästan varje dag nån liten text och bilder
för att uppdatera oss vad de har för sig .
Uffe vill ju vara med och välja bilder, vill ju tänka på imagen.

Svärmor är en riktig hajar på att baka det kan Uffe intyga.
Nej , allvarligt det här ser värre ut än vad det är , han bara drömmer.





Sitter och tittar ut över havet , hoppas kanske att matte och husse
snart ska komma förbi i en kanot eller nåt , ha ha!


Denna sista bild får avsluta detta inlägg, jag tycker han är så fin
det är ju klart , men är det inte många som håller med mig???


Kram*

5 kommentarer:

Anonym sa...

En riktig livsnjutare, fler borde ta efter uffe.
kram camilla

jenny sa...

klart han är fin! han ser ut att ha det bra bland löv och kakor...kram

Ann Katrin sa...

Han e helt underbar :) kram

Lallis - liv och leverne sa...

Jo. Han är ljuvlig!:)
Och så måste jag bara säga att jag gillar din blogg! Kram Lallis

Maria sa...

Gud vad söt! Hade inte klarat mig en dag utan våran hund - man vänjer sig snabbt!