2008/11/12

Lusten den tryter igen.

Nu är vi alla hemma igen efter en helg i Småland. Det var en trevlig helg med massa god mat och tid för att umgås. Vädret var lite si så där på lördagen var det så dimmigt att vi inte kunde se havet men det lättade upp till söndagen.


Jag och mannen tog en tur i skogen och plockade med lite mossa och gran som jag ska pynta med lite, klippte även lite kornell från svärmors buskar som jag ska sätta i nån hög vas.


Annars så är det sådär känner mig ganska låg, trött och sliten och olustig, blogga känns inte roligt längre inte nu iallafall. Tar en paus och kommer tillbaka med nya krafter när jag känner att jag har dem. Vill att det här med bloggningen ska vara något kul inte känna tvång jag ska må bra av det och det gör jag inte just nu.

Kanske jag kommer fortsätta men endast med bilder , har lite svårt att sätta orden rätt för tillfälligt.


Tack till alla ni söta som tittar in här då och då , jag lovar vi ses snart igen.

Många varma kramar Malin*




Inga kommentarer: