2010/01/20

Sovit en hel natt....yeah!!!

Bilden är ju på Uffe när han var liten och var hos mina svärföräldrar men han sover ialla fall här och på nätterna , vilket jag inte gör då.
Men inatt har jag faktiskt sovit hela natten , visst varit uppe på toa har man ju varit men ändå yeahhhh jag är överlycklig!!!
Utsövd är jag inte det kommer jag nog aldrig bli född trött men det känns ialla fall bra att inte varit uppe och natt ramlat som jag alltid brukar vara för mig själv.

Nu slår vintern tag igen och jag som drömmer om mildare väder. Idag har det snöat här i Skåne igen och det snöar fortfarande. Visst är det inte meter höga driver men det räcker det som finns vill jag påstå.

Men vi ska väl ta på oss ett gäng kläder , inte hunden han klarar sig utan och så tar vi en promenix.

Har upptäckt att det är fler och fler som läser min blogg nu , kul men jag är ju allt nyfikna på vem ni är hrmmm???

Var inte rädda för att lämna en kommentar det värmer i hjärtat.

Kram kram *

Inga kommentarer: