2011/06/07

Då var det idag då.....


Natten har gått oki det har varit fruktansvärt varmt både för oss och djuren men med en fläkt har vi lyckats sova lite .

Har fått tid idag till Dalbyveterinären så 12.20 ska vi dit. Mannen har nu åkt till jobb tvungen vara med på ett möte sen kommer han hem och han funderar på att ta ett par semesterdagar så vi kan återhämta oss så gott det går.

Igår var jag helt förstörd idag är jag mer samlad (kan bero på lugnande jag tog igår) jag vet ju att det är nödvändigt det här. Kasper är vanligtvis en kelen och gosig kille men nu vill han bara vara för sig själv vill helst ej att man gosar då slår han irreterat med svansen.

Visst tar jag mig friheten att sno gos ändå men man vill ju ändå visa hänsyn till honom det är ju han som mår dåligt.

Vill tacka alla som kommit med så fina ord och som tänker på oss , Tack!

Inga kommentarer: