2010/08/15

Säng

Den här sängen skulle jag gärna vilja ha, så fin!!


Vi har länge talat om att köpa nya sängar då de vi har har några år på nacken samt att jag har börjat känna av att sängen är alldeles för mjuk för mig och min kropp.
Så bestämde vi oss då och vi for till Ikea för att inskaffa de nya familjemedlemmarna. Jag var väldigt bestämd för vilken botten jag skulle ha och mannen valde samma sen begav vi oss för att betala och sedan köa i leveranskön.

Vi har ingen släp på våran "traktor" hrmmm menar bil, förlåt AYA...så vi fick få dem hemskörda men det var väldigt skönt slippa konka och släppa för mycket.


Sängarna är nu hemma och står på sin plats, vi köpte bara resårmadrasser och bäddmadrass någon ny sängram kunden jag inte snacka till mig, attans ;O)
Jag tycker att de belv väldigt höga än vad det har varit innan men det känns lyxigt på något sätt oxå så jag klagar inte...
Nu har vi sovit i dem i två dagar och jag trivs väldigt bra , men mannen nja han är inte så säker, men det tar ju ett tag att vänja sig.


Nej , nu får jag kolla mailen har lagt ut annons på blocket samt att maten är i ugnen .


Kram kram *

Inga kommentarer: