2010/08/14

Here I am


Det har ekat tomt här på bloggen väldigt länge men jag ville inte stänga av helt kanske lusten att börja igen skulle komma tillbaka.

Om lusten är här nja inte fullt ut men nog för att prova på att göra några inlägg och uppdatera lite.


Sommaren är här jag är"hemma" och försöker få dagarna att gå, mannen jobbar och sliter har haft en period av semester och snart kommer ytterligare en. Om 13 dagar flyger vi till Turkiet en vecka och lappar lita sol och njuter. Mannen min fyller år och vi tyckte att det passade oss bättre att resa iväg istället för att ställa till med kalas.


Har skaffat mig en hobby, nja var väl lite inne på det innan jag gav upp bloggandet men nu går det inte en dag att jag inte virkar!!! Har gjort lite amigurumis men tröttnade lite och nu håller jag på med en filt med mormorsrutor.

Alla 70 rutor är färdig virkade i detta skede så håller jag på att sy ihop alla , så om några dagar har jag en fin fin filt som jag själv gjort.


Har fått höra av många att de tycker jag är duktig på det och det värmer verkligen, då jag faktiskt tycker det är så kul och att jag för en gångs skull avslutar ett projekt som jag startat, vilket inte brukar vara min starkaste sida.

Jag ska faktiskt klappa mig själv på axeln när jag är färdig med det.


Nej nu ska jag ta och mysa ner i sängen dvs den "nya" sängen vi har nämlingen köpt nya som kom idag , och ta med mig en bok och bara njuta och sova.


Kram kram *

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Kul att du är här igen ;-)
Vad fina mormorsrutor du virkar.
så himla härliga färger. det smittar nu blir jag också sugen.
Kram "moster"

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag tror din filt kommer bli superfin. Tycker färgerna i dina mormorsrutor är underbara :)