2009/09/27

Tankar


Tankar far mig nu till morgondagen då vi ska lämna Uffe på djursjukhuset, inget skoj alls.
Så orolig är jag väl inte för operationen tror att det kommer bli jobbigt när han kommer hem, hur det ska gå i efter behandlingen med en hund som har svårt att vara lugn.
Men jag ska vara positiv så går det nog jättebra, tänka positivt , positivt.
Söndag har det verkligen varit idag som tidigare sagt skulle vi ha en trädgårdsdag idag men det blidde så där med det. Det kom ett litet duggregn som fungerade fullkomligt perfekt som sveps skäl att slippa, för ett tag iallafall. Efter en kaffe fika och vinsta i kortspel så kände vi oss ändå manade så då gav vi oss ut , bättre sent än aldrig.
Pallkragarna kom på plats , staketet blev inoljat (lite kvar bara) pallkragarna fylldes med bark och jord så nu ska det bara gödslas lite sen ska det planteras jordgubbsplantor. Vi blev väldigt nöjda kommer bli super kommer bild när det blivit färdigt.
Vill också tacka min kära vän K för att hon var så snäll och skänkte oss sina påsar täckbark de kom väldigt bra till användning, tack min kära vän . ♥
Nej , nu ska jag ta och förbereda för att nanna kudden.
Må så gott och hoppas ni sover gott i natt.
Kram kram Malin*

Inga kommentarer: