2009/04/02

Besök


Imorgon kommer svärisarna (min mans föräldrar) och hälsar på över helgen. Det ska bli trevligt att träffas det var ett tag sedan vi såg dem sist.


De kommer ner för att träffa oss men också för att gå och se på Helmut Lotti som de fick i julklapp av oss samt att vi ska ut i stan och shoppa och mysa. När de åker hem så ska de ta Uffe med sig,så han ska få åka på semester , kul för honom men ensamt för oss här hemma.


Men vi har ju Kasper inte för att han gör så mycket väsen för sig men han har sitt, just nu ligger han här brevid mig och sussar kudden, sötis ;o)


Annars har inte så mycket hänt nja har varit och besökt en eventuellt ny praktikplats men vet inget än om det blir något eller inte.


Samma dag som jag besökte den så var jag med min underbara vän K och hennes son M på Burlöv Center och shoppade lite.


Hittar alltid fina grejer på Hemtex och till bra priser. Köpte två löpare i grönt med vita prickar på, så fint nu till våren har snöat in lite på den här ljus nästan lime gröna färgen.

Sen hittade jag krukor jätte fina vit creme färgade det var ett ta 2 betala för en pris, 69 kr för två fina krukor. Den ena har jag i fönstret med en murgröna på båge i och den andra har jag satt i köket vid spisen och har stekspadar, slevar m.m i nice me like*!


krukan och löparen älskar färgen på duken...

Nej nu måste jag i säng lång dag imorgon.

Ha det bra alla och lämna gärna lite avtryck när ni varit här och tittat förbi.

Kram Malin*

4 kommentarer:

Jennie sa...

Have fun with the Inlaws, we are moving our stuff down on saturday =)

Anonym sa...

Älskar dig.

/Mannen

Elin sa...

limegrönt är fint :) har precis investerat i gardiner med den färgen :) Kramar/ Elin

jenny sa...

krukorna va verkligen fina! krya på dig.
kram