2009/03/26

Ett paket...




Idag när jag tittade i min brevlåda var den fylld med reklam och ett stort paket.

Jag tänkte genast detta måste ha kommit fel , men det var mitt namn som stod på paketet.

När jag läste avsändarens namn så värmde det till så där underbart i hjärtat mitt och jag började nästan gråta.

Öppnade det fina paketet som var fint inslaget (kan ej visa bild på den , man ser min adress) i lime och naturellt färgat papper med grovt snöre och ett vitt hjärta snurrat runt.

Innehållet var så fint, två små fina jättesöta äggkoppar , en påse karameller och ett jätte fint kort, med text som fick tårarna att rinna.




Tack kära Jenny, du är helt underbar, jag finner inga ord, det betyder så mycket att ha dig som vän, du förstår och du finns ,långt borta men du finns och det vårdar jag ömt.


Du är fantstisk , jag saknar dig massor och snart ses vi igen .


Många kramar och pussar på dig min älskade vän.


Malin*

2 kommentarer:

jenny sa...

va bra att du gillade innehållet! du skriver så fint att jag blir lite generad. din vänskap betyder så mycket för mig, det bästa jag fick ut av mitt skåneäventyr, och det är skönt med tanke på att det även blev ett litet studielån med på köpet :)
kram min skånetös så ses/hörs vi snart

Anonym sa...

Hehe my mum has the same eggcups =)