2009/03/24

Jäsp zzzzzz


Har fortfarande ej fått någon sömn. Har suttit uppe en lång stund under natten och läst en bok, tyckte det drog i ögonen och la mig för att sova.

Men icke somnar jag inte, läste lite till nu i sängen och tog en insomnings tablett men somnade jag , nej. Nu känner jag att jag börjar bli hungrig så nu tänkte jag gå ner och äta lite frukost och fortsätta att läsa lite i min bok.

Mannen min och hunden de ligger fortfarande och snusar i kuddarna sina, katten han är vaken var just och hälsade på mig.

Varför sover jag inte då, ja det kan man undra, har så mycket tankar i mitt huvud som snurrar hela tiden. Jag kopplar inte av helt enkelt när jag ska dvs på kvällar eller nätter. På dagarna har jag inga som helst problem att sova då somnar jag antingen av utmattning eller tristess.

Usch , nä detta är inget vidare.


Kram Malin*

Inga kommentarer: