2009/01/29

prickigt värre


Ikväll har gardinerna till mitt rum/gästrum kommit upp. Jag satte upp den på krokar istället för att trä den på gardinstången tyckte det blev bättre. Ska bara fixa gardinfästena för de jag har upp nu är för dubblastänger och det behövs inte längre kan bara ha en kappa som möbleringen är nu, även upp med ändknoppar på stången sen är det finemang.
Jag blev riktigt nöjd med dem och jag menar för 31 kr och då har jag också tyg över till kuddfodral duk eller dylikt som blev över.

Nu är det natt och man bord sova men det är då jag är vaken , har så svårt att komma till ro på kvällarna , därav att det blir att jag bloggar så sent. Men det får jag snällt ta och ändra på måste vända på dygnet till det rätta snart om jag ska börja jobba.

Men jag får väl ge med mig nu då och gå till sängs imorgon kommer C med lilla M, C ska hjälpa mig att färga och slinga håret sen ska vi hämta hennes snart 5 åriga son sen ska de vara här på dagen och mysa , äta tänkte kanske att sonen W och jag skulle baka muffins , vi för se vad han vill göra.

Kram Malin*




3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det blev med prickigt! Nu har jag också börjat blogga :) Jag finns på www.metrobloggen.se/elinsdag

Håller tummarna för praktikplatsen!
Kram/ Elin

jenny sa...

vad mysigt det blev. tyget va jättefint! sen blir det alltid roligare när priset är så bra.
här hemma i helgen blir det film och vila. förkylning och halsont härjar :( men jag ska i alla fall hämta ut massa kort och pyssla lite album. har tänkt detta sen t va 3 mån, hrm!! liiite kort att fixa :)
kram på er

marita blücher sa...

Hej Malin,
Så glad jag blev av att höra från dig och tusen tack för dina berömmande ord ! Jag känner mig mycket nöjd med den "nya" hemsidan - det som fortfarande är kvar att byta ut är öppningsbilderna på förstasidan, väntar på att vårsolen skall titta fram så att jag kan ta lite fina bilder. Så söta de prickiga gardinerna blev - det är alltid lika kul att fynda. Hoppas att det går vägen med praktikplatsen - jag håller tummarna.
Ha det så gott.
Kramis/Marita