2008/11/23

Smygtitt


Hej , här kommer en liten smygtitt på mina nu färdig målade möbler.
Det blev två olika knoppar för jag hade ju givetvis köpt fel antal fattades två stycken och givetvis var de slut.
Men jag tycker det funkar så här, kommer mer bilder sen när allt piff är färdigt. Har fått in mitt skrivbord också känns jätte bra här kommer jag trivas gott inne.




Nu är det ju så kallt och jag tänkte att jag skulle ha en matta i köket få det lite mer ombonat.
Rusta hade vad jag ville ha en vändbar plastmatta som täcker precis perfekt där jag ville ha den . Så fin med snöflingor nu till vintern , Uffe tyckte också om den han älskar att speka på mattan, så vi har sagt att det är hans julklapp.
Det var allt för idag, ha det så bra .
Kram Malin*



3 kommentarer:

A home far away sa...

Den nya mattan är jättefin:-

Ha en fin söndag
Kram Gunilla i Singapore

jenny sa...

hej...mattan va så fin, kan tro uffe gillar den. kram kram

Jennie sa...

Looking good =)