2008/08/13

Rain lightning och missförstånd...

Mitt förra inlägg som handlade om min lilla kisse har missförståts av min man. Det var inte meningen som ett allvarligt problem älskling det var lite på skoj, jag skulle väl skrivit ut lite smilies så kanske du inte tagit det på så stort allvar. Visst är det lite jobbigt att han gör så för i perioder hetsäter han verkligen men det är ju inget mega problem , det är vad det är helt enkelt.
Nu lämnar vi det.

Idag har jag varit först i stan och tagit en fika med en mkt god vän. Det är alltid lika kul att träffa henne (dig) vi har så mkt att prata om och det känns liksom så rätt. Efter det har jag varit hos läkaren har ett litet problem som jag sökte för och nu hoppas jag att det ska lösa sig så småningom. Fick reda på lite grejer av läkaren jag träffat som inte min ordinarie informerat mig om och det känns lite taskigt, för jag har haft det väldigt jobbigt under en tid med detta.
Men vi får se vad som händer nu fick jag en massa piller som jag ska ta, hoppas bara jag kommer ihåg alla....:)

Ikväll har vi lagat mat , idag blev det kotlett, grönsker, potatis kroketter(orkade inte skala potatis) och hemma gjord sås. När jag hade gjort såsen så bad jag mannen att komma med sin mening om det behövdes något mer , då sa han nej men den var aningen salt , men den var god.
Vid middagsbordet sen satt han nästan och åt såsen med slev (inte fullt så men nästan) så den måste han varit god .... Blir så glad när han tycker om min matlagning, jag är väldigt shinkig med det misslyckas jag med något så kan jag bli så arg och total vägra att äta det än om det är ätbart, sån är jag...

Sen blev det ett avsnitt 24 lite kaffe och då bröt regnet ut det ösregnade och började blixtra och åska, jätte mysigt. Jag frågade flera gånger om vi inte skulle stänga av tvn men mannen sa nej vi har åskledare så jag litade på honom, så där satt vi brevid varandra i soffan med massa ljus tända och mös.
Nu har mannen och hunden gått och lagt sig och jag ska snart göra dem sällskap känner mig väldigt trött ikväll. Imorgon ska jag vara hemma el jag ska träffa "sessan " och hennes mamma lite annars ska jag försöka börja pyssla med mina gardiner imorgon.

Sov gott alla.....

Inga kommentarer: