2008/08/15

Äntligen Fredag...



Idag har jag varit och träffat en kompis och hennes dotter som jag kallar "sessan". Det var jätte mysigt och det är så kul att se henne utvecklas så mycket som hon gör. Nu är hon 10 månader och kryper omkring och låter mycket snackar och härmar oss mycket, hon är så rolig.




Sen kom jag hem och satte igång och städa , dammsuga, torka golv, badrummen ja rubbet så nu känns det så rent o skönt. Det var rätt fint väder så jag tog på Kasper kopplet och släppte ut han och Uffe i trädgården så kunde jag städa ifred annars så vill Uffe gärna hjälpa till. Han tycker om att jycka på dammsugaren , fråg mig inte varför men han har nog en skruvlös men är ändå alldeles underbar.


Vi hade tänkt grilla ikväll men osmart som jag är hade jag glömt att ta ut köttet så det var ju inte upptinat. Mannen fick cykla inom Lidl och handla lite halv fabrikat som blidde riktigt gott. Så nu är vi mätta, ny duschade, har ett rent hus och det är fredag!!!!


Man njuter bara man läser den raden ju, så nu ska vi titta på en film. Vi är väldigt film inttesserade jag och mannen och våra favorit filmer är helt klart Tolkien filmerna. Så fantasy ligger gott om hjärtat och ikväll blir det en sådan nämlingen.

Vi får hoppas att den är bra men det funkar nog bara man kan
få slappa lite i soffan. Så nu ska vi snart ner och tända en massa ljus och krypa upp i soffan.
Hoppas ni alla också får en trevlig fredagskväll.
Kram *

Inga kommentarer: