2008/08/21

Katalogen äntligen här.

Krafterna finns men de är inte riktigt fulltaliga så inga säkerheter att jag skriver dagligen men ska försöka. Varit hos läkaren och fått mer medecin nu antibiotika som ska hjälpa mig att bli av med infektionen jag har i kroppen. Jag är lite trött o hängig men kämpar på va fan de blir inte bättre att bara slappa.

Idag har en kompis varit på frukostfika hos mig och hon hade med sin 4 månader gamla dottra. Det var trevligt och vad som också var trevligt att sen kom min efterlängtade Ikea katalog.
Har dock inte hunnit sitta ner och titta i den för mannen och jag har varit en runda på Malmöspektaklet och ätit och kollat läget lite ikväll. Det blev en kort runda sen med vov till rastgården sen hem och vila. Nu är jag dödstrött och borde sova , ska upp tidigt imorgon.

I morgon eftermiddag ska jag sätta mig och kolla i min efterlängtade katalog.

Må så gott.

Kram*

Inga kommentarer: