2008/08/10

Helsingör



Så gör man sitt 1:a inlägg i bloggen wow! Idag dvs lördag har det väl inte hänt så mycket , vi har varit hemma i stort sätt hela dagen . Tog en tur till hundrastplatsen med hunden för att träna lite och det gick bra, han blir bättre och bättre på att lyda givetvis med hjälp av mycket godis. Sen så har jag pillat lite i trädgården , skulle egentligen behöva göra mer men tänkte ahh man får väl spara lite till andra dagar oxå.


Under veckan så har svärföräldrarna varit på besök och det var trevligt. I onsdags så tog vi en tur till Helsingör och det var inte sista gången jag gör det om jag säger så. Har varit i Helsingör förr men sist var jag typ 11, 12 år gammal och kommer bara ihåg att man fick en lakritsrem om man inte gnällde så mkt. Men nu var det andra grejer så mycket fina butiker det finns där.....


Nu hann jag ju inte med allt som jag ville men jag får ta mannen under armen och åka dit snart igen. Fick väl med mig lite grejer hem ialla fall. Köpte ett fint tyg som jag ska sy en väggbonad av att ha i vardagsrummet till jul istället för tavla. Sen blev det fina underlägg med stjärnor som jag hittade billigt på färgan. Sist men inte minst en lykta i fattigmans silver typ lite marmorerat jättefin blir så mysigt när man tänder den . Jag var så nöjd över mina inköp de ska jag njuta av ett tag.

Inga kommentarer: