2009/12/05

Fixing

Då fixas det i sovrummet på hög nivå, mannen sätter upp nya nattbuksbord som kommer göra det mycket enklare att dammsuga och hålla dammråttorna borta.

Vårt sovrum är bara ikea möbler , jag älskar ikea finns inget bättre gillar deras inredning finns alltid en massa kul att hitta där. Säng kappan ovan är ju givetvis från ikea och den skulle jag så gärna vilja ha om våran säng , då den inte är den vackraste i mina ögon.
Men en sådan kappa funkar ju inte att ha när man har en hund och en katt som mer än gärna vill ligga undersängen undrar hur ofta jag skulle behöva tvätta den i så fall..

Det finns väldigt många inredningsgrejer som man får avstå från när man har djur, ialla fall när man har en svart katt och en hund med lång päls som helst ska vara med överallt, jag menar en vit soffa är ju en dröm för mig och det kommer förbli en dröm om jag inte vill städa och tvätta hela tiden.
Har en hörnsoffa Ektorp från ikea i vardagsrummet och skulle gärna vilja ha en ny klädsel till den men det finns ju inte många färger att välja mellan. En grå hade varit perfekt men nej det har de ej till hörnsoffan utan bara till de andra sofforna o fåtöljerna fy skäms ikea!!!!

Nej , jag får lära mig leva med min beige färg ett tag till , vem vet kanske en dag de kommer in med en grå färg.

Nu får jag hjälpa till lite , han är snart färdig då är det min tur att "piffa " till allt!!!

Ha en trevlig lördags kväll!!!

Många kramar Malin*

1 kommentar:

Jennie sa...

What bedside tables are you putting up???