2009/02/18

Visdom

Borde egentligen ligga och sova men det värker så i munnen min. Min kära visdoms tand gör sig påminnd och det med råge. Har känt mig lite krasslig några dagar ont i halsen osv fattar nu var det kommer ifrån. Jag brukar få ont i halsen när det brukar strula med tanden, har spolat tanden nu några dagar men ingen verkan än.
Ikväll är det riktigt jävligt och jag är så svullen, vi får se om jag klara imorgon dagen eller det blir ett besök till tandläkaren.

Har börjat praktiken och det verkar bra, alla var snälla och trevliga. Har inte fått så mycket peeling på läget var där bara i 2 timmar och ledig i tisdags. Ska jobba 4 timmar onsd och 2 timmar torsd. Det har sagts att jag ska börja att jobba 10/h i veckan men mina beräkningar så blir det bara 8 h men nja jag gör som de säger.
Min handledare Rickard var trevlig han är ganska ny på arbetsplatsen själv antar han har mycket på gång så vi tar det lilla lugna. Hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon ska ta en ipren nu och sova , lindrar väl något.

Sov så gott el ni sover redan.

Kram Malin*

Inga kommentarer: