2008/08/11

Zombie feeling....



Vilken natt o morgon för den delen. Jag kunde minsann inte somna inatt försökte flera gånger men det resulterade att jag gick upp hela tiden och satte mig vid datorn. Jag hade så mycket grejer i huvudet som roterade att jag inte kom till lugn med mig själv, galet!


Så imorse hade jag mer el mindre lovat att gå upp med mannen, skulle ju även ringa ett samtal tidigt men jag var så trött att jag kom inte upp. Kommer ihåg att jag la mig i sängen sista gången vid 5 sen väcker mannen mig 6.30 bläääähh. Men jag fick somna om , och nu är jag uppe men känner mig inte så värst pigg och jag får vara så ärlig.




Fick lite ideer igår på hur jag skulle kunna fixa det fula gardin problemet som jag har i mitt kök. Har nämlingen en dörr som leder ut till trädäcket så några panelgardiner är ingen bra lösning. Har sen nyligen haft en panelgardin uppsatt som en kappa med ringar men jag gillade inte det iheller det kändes så sladdrigt. Nu kom jag på att jag skulle ju kunna sy en fusk hissgardin, gjorde en sådan när jag bodde i Ronneby så jag har ju den som jag kan sno mall ifrån. Tyg det har jag säkert liggandes någonstans ett äggskalsfärgat tror jag bestämt. Nu gäller det bara att hitta mallen och tyget och börjar mäta o räkna, jag hoppas att det finns tyg så det räcker det hade blivit så fint. Har ju äntligen fått en blomsterhylla till köket o tycker där har blivit så fint så nu måste det ju ramas in snyggt oxå.


Jag har och göra......

1 kommentar:

jenny sa...

vad underbart fint det blev i fönstret! älskar den lilla buren, vill se en nämre bild. ska i alla fall bli spännande att läsa bloggen och inspireras! jenny