2008/08/17

Högtryck.

Idag har vi varit riktigt flitiga är vi väl kom upp dvs. Var på Byggmax och investerade i en stege och lite mer grejer vi behövde till dagens projekt. Vi ska nämlingen måla om carport, plank och förråd till helgen så det behöver sig en avtvättning innan det. Så mannen satte igång att skrubba med fasadtvätt och så fort han var färdig tog jag fart med högtryckstvätten. Uiiii va det var skitigt som skiten bara rann av och blöt blidde jag också men det var samtidigt ganska kul.
Känns bra att vi har gjort det nu så får vi se om jag kan få tillgång till färg innan helgen så kanske jag kan börja lite innan så vi blir färdiga för det är ganska mycket.

Idag har min käre bror fyllt 44 år hipp hipp hurra för dig, käre bror. Vi kunde inte fira honom idag av olika orsaker men han fick en dvd spelare igår och några filmer (galningen har ingen dvd haft) och han blev nog glad, man märkte inte så mycket. Men jag vet i allafall att mina brorsbarn de blir glada så har de chansen att kolla film när de är och hälsar på honom.

Imorgon är det måndag igen en ny vecka att tampas med har inte så mycket planer än ska träffa en kompis antagligen i Malmö tisd, onsd annars är jag ledig.
Tycker det är så jobbigt att gå här hemma jag far så illa av det. Men nästa vecka ska jag på möte på arbetsförmedlingen så vi får hoppas att det kan resultera i något.

Nej , roligare än så blir det inte idag inte så muntert men det var ialla fall något , ;o)

Kram*

Inga kommentarer: